Administratie software voor therapeuten

Als therapeut of praktijkondersteuner doe je niets liever dan cliënten helpen naar een betere gezondheid. En toch merk je dat je vaak ook bezig bent met de administratie. Door de groeiende werkdruk en regelgeving neemt juist ook de hoeveelheid administratie in de zorg toe. Zonde, want eigenlijk wil je daar vooral niet teveel tijd en aandacht aan besteden. Dankzij onze slimme cliëntenadministratie software voor therapeuten kun jij je als zorgverlener wel volledig toeleggen op de zorg van cliënten. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Kom erachter via de keuzehulp!

Reken hier je besparing uit
  • Algemeen-intramed

Meer tijd voor zorg

Je bent geen overbodige tijd meer kwijt aan administratieve werkzaamheden. Wij helpen bij dagelijkse taken en stroomlijnen de administratie, zodat jij je kunt focussen op de juiste zorg voor je cliënten.

Altijd en overal inzicht

Je hebt altijd en overal inzicht in alle zaken die belangrijk zijn voor jouw praktijkvoering. Of het nu gaat om informatieve dashboards of mobiele oplossingen voor onderweg.

Vergroot cliënt-betrokkenheid

Je bent in staat om cliënten digitaal te betrekken in het zorgproces, op de manier die de cliënt wenst. Jouw zorg wordt tenslotte ook beter, als je betrokken cliënten hebt.

Wat kan je allemaal met Intramed Compleet?

Administratie in de zorg, daar wil je liever niet mee bezig zijn. Daarom bieden wij je  Intramed Compleet. Een volledig softwarepakket met een praktische agenda, een volledig geïntegreerd EPD, de mogelijkheid om te boekhouden en declareren naar VECOZO. Daarnaast heeft onze cliëntenadministratie software ook controlemiddelen en interne auditfuncties zodat de dossiers van je cliënten altijd piekfijn in orde zijn. Ook bieden we extra meetinstrumenten en richtlijnen passend bij jouw beroepsgroep. Uiteraard kun je zorgeloos online werken, zodat je altijd en overal beschikking hebt over de administratie software met de meest recente versie van Intramed. Je hebt geen omkijken meer naar updates, back-ups en beheer. Cliënten kunnen zelfs online een afspraak inplannen en vragenlijsten invullen, zodat jij daar als zorgverlener geen tijd aan hoeft te besteden. En uiteraard voldoe je aan alle eisen die je beroepsvereniging, de overheid en de zorgverzekeraars stellen. 

Voordelen van administratie software

Dankzij slimme praktijk administratie software hoef jij je als zorgverlener niet meer druk te maken om jouw administratie. Het grote voordeel is dat je daarom meer tijd kunt besteden aan je cliënten. Zo is het bijvoorbeeld erg eenvoudig om een nieuwe cliënt toe te voegen aan het systeem. Het systeem denkt met je mee, zodat declaratiefouten voorkomen worden door middel van controlemiddelen en een interne auditfunctie. Declareren, boekhouden en de agenda bijhouden, het kan allemaal! Met behulp van Intramed Insight heb je als praktijkhouder ook volledig inzicht in je eigen dashboard. Daarin zie je bijvoorbeeld je behaalde omzet, het aantal cliënten dat je helpt, waar ze vandaan komen en wat je behandelgemiddelde is. Zo kom je er achter wat bijvoorbeeld wel of niet werkt. Het geeft je duidelijke inzichten.

Slimme koppelingen

Naast Intramed Compleet kun je ook nog extra aanvullende producten afnemen. Deze koppelingen zijn vooral van toegevoegde waarde om de cliënten beter te betrekken in het zorgproces. Denk bijvoorbeeld aan onze handige AfsprakenApp, MijnZorgApp, de huiswerkoefeningen app en een koppeling met de D-Pay. Cliënten kunnen met deze handige koppelingen zelf afspraken maken bij de therapeut, meer informatie inzien over de behandeling, thuis werken aan herstel door middel van de huiswerkoefeningen app en eventueel voorafgaand aan de afspraak vragenlijsten en formulieren invullen. Dat laatste helpt jou als praktijkondersteuner ook om de hoeveelheid administratie te verminderen. Tijdens de afspraak hoef je daar namelijk geen tijd meer te spenderen.

Gratis Intramed Compleet proberen

Ben je op zoek naar administratie software voor therapeuten? Intramed Compleet heeft alles!
Neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag de voordelen voor jouw praktijk.

Als nieuwe klant ontvang je de eerste 3 maanden gratis. Zo kun je kennismaken met alle handige tools en apps, zodat je ook precies weet wat de mogelijkheden zijn en waar jij als praktijkondersteuner vooral ook hulp bij nodig hebt. 

Wil je graag een volledig beeld van alle mogelijkheden rondom onze administratie software voor therapeuten? Volg dan een online demo voor meer informatie.

Volg een online demo op Intramed Expert